Forfatter
Tittel På mange måtar: samansette tekstar i skolen
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
Serie
Serienummer
År
Noter Multimodale tekstar er ei kommunikasjonsform som kombinerer verbalspråk, lyd og bilete. I Kunnskapsløftet vert multimodale tekstar kalla samansette tekstar, og arbeid med slike tekstar har fått forsterka fokus i denne planen. Boka knyt generell kunnskap om multimodalitet til det konkrete arbeidet i klasserommet. Forfattaren drøftar aktuelle teksteksempel og gir forslag til korleis ein kan arbeide med multimodale tekstar både i grunnskulen og i vidaregåande opplæring.
Har bibliografi, innhaldsliste, ordliste, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001283nam 22002291 4500
*00168933
*008 a 00nno 2
*015 $a0184906$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-450-0584-4$bh.$cNkr 257.00
*08231$a372.6$zh$25
*090 $c372.6$dLØV
*10010$aLøvland, Anne$d1965-$jn.
*24510$aPå mange måtar$bsamansette tekstar i skolen$cAnne Løvland
*260 $aBergen$a[Oslo]$bLandslaget for norskundervisning$bFagbokforl.$ccop. 2007
*300 $a152 s.$bkol. ill.
*440 0$aLNUs skriftserie $v168
*505 $aHar bibliografi, innhaldsliste, ordliste, register
*520 $aMultimodale tekstar er ei kommunikasjonsform som kombinerer verbalspråk, lyd og bilete. I Kunnskapsløftet vert multimodale tekstar kalla samansette tekstar, og arbeid med slike tekstar har fått forsterka fokus i denne planen. Boka knyt generell kunnskap om multimodalitet til det konkrete arbeidet i klasserommet. Forfattaren drøftar aktuelle teksteksempel og gir forslag til korleis ein kan arbeide med multimodale tekstar både i grunnskulen og i vidaregåande opplæring.
*546 $aNynorsk tekst
*650 1$aSammensatte tekster
*650 $aUndervisning
*650 $aFørskolen
*650 $aGrunnskolen
*850 $aSelbu folkebibliotek
*950 0$aMultimodale tekster$xUndervisning$zSammensatte tekster$0grunnskolen$9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening