Forfatter
Tittel Barne - og ungdomslitteratur: møtet med lesaren
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Korleis verkar barne - og ungdomslitteraturen som skrivast i dag inn på lesaropplevinga? Kva for verkemiddel nyttar litteraturen i ulike sjangre? Kristin Ørjasæter, leiar Norsk for barne bokinstitutt, ser nærmare på desse spørsmåla. Ho undersøkjer også samanhengen mellom litteraturen som vaksne forfattarar skriv for barn, og den litteraturen som barn sjølv skapar, til dømes fan-fiksjon. Boka er skreve spesielt med barne hagelærarar, grunnskulelærarar og bibliotekarar i tankane, men vil også være interessant for andre som er nyfikne på korleis barn og unge les i Noreg i dag. Omtalen er utarbeidd av BS.
Har bibliografi, notar, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001244pam 22002051 4500
*00167857
*008 a 00nno 2
*015 $a0532983$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-521-9560-6$bh.$cNkr 329.00
*08201$a809$zh$223/nor
*090 $c809$dØRJ
*10010$aØrjasæter, Kristin$d1959-$jn.
*24510$aBarne - og ungdomslitteratur$bmøtet med lesaren$cav Kristin Ørjasæter
*260 $aOslo$bSamlaget$c2018
*300 $a174 s.$bkol. ill.
*505 $aHar bibliografi, notar, register
*520 $aKorleis verkar barne - og ungdomslitteraturen som skrivast i dag inn på lesaropplevinga? Kva for verkemiddel nyttar litteraturen i ulike sjangre? Kristin Ørjasæter, leiar Norsk for barne bokinstitutt, ser nærmare på desse spørsmåla. Ho undersøkjer også samanhengen mellom litteraturen som vaksne forfattarar skriv for barn, og den litteraturen som barn sjølv skapar, til dømes fan-fiksjon. Boka er skreve spesielt med barne hagelærarar, grunnskulelærarar og bibliotekarar i tankane, men vil også være interessant for andre som er nyfikne på korleis barn og unge les i Noreg i dag. Omtalen er utarbeidd av BS.
*546 $aNynorsk tekst
*650 1$aBarne - og ungdomslitteratur
*650 $aBarne litteratur
*650 $aUngdomslitteratur
*650 $aLitteratur
*650 $aLitteraturkritikk
*850 $aSelbu folkebibliotek
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening